2017. április 23., vasárnap

206. Rész

x--- Zayn Malik ---x


- Kaja! - Lehajtom a fejemet és csak beletúrok a hajamba. - Zayn kérlek...
- Én kérlek - felnyögök és erőt gyűjtve még képes is vagyok a szemébe nézni.
- Javadd, ez nem állapot! Ő is me...
- De ő nincs itt - megrázom a fejemet és inkább kinézek az ablakon. - És nem is lesz. Szimplán szeretnék egyedül lenni. Ha éhes vagyok lemegyek ígérem, jó? - A gatyám madzagját kezdem basztatni ahelyett, hogy gerincet növesztenék és ránéznék anyámra. Nem megy. Senki szemébe nem bírok nézni. Hogy nézzek a szemükbe, mikor láttam őket sírni és kiakadni amiatt, ami Zoeval történik... vagy történt. Miattam ment oda, én öltem meg átvitt értelemben. Eldőlök az ágyon és csak nézem a plafont. Belecsömörödtem az internetbe. Minden egyes kis részébe. Mert mindenhonnan Zoe jön. És nem tudom melyik jobb, az imádkozó része, vagy a gyászoló része. Egyik sem jó. Nem szeretek róla ilyeneket látni. Azt se, mikor valaki azt írja, hogy csak egy sima ember volt ő is. Mert igaz, de a picsába is... nekem ő volt az életem. Múlt időt mondtam... lehunyom a szemeimet és próbálok lenyugodni. Mint ahogy már egy hete próbálkozom. Istenem... Felsóhajtok ahogy az ajtóm kicsapódik, és már készülnék elmagyarázni a családtagjaimnak, hogy még hagyjanak pár napig.
- Kelj fel - Albus hangjára kinyitom a szememet, ő pedig csak oda húz egy széket az ágy mellé, én pedig máris felülök. Miért van ő itt?! Baj van?! Nagyobb...? - Él - közli megköszörülve a torkát. - Azt nem tudom hol, és most mi van vele, de élt még pontosan egy napja. És a csapata szerint, nagy eséllyel még életben is marad egy darabig.
- A... a csapata szerint? - Akikkel ott van? Bárhol is legyen az-az ott?!
- Igen nos... mennyit akarsz tudni?
- Mindent! - Hogy kérdezhet tőlem ilyent?
- Jó, mert ezért vagyok itt. Kell a segítséged - megdörzsöli az arcát aztán vesz egy mély levegőt. - Elvitték őket valami épületbe, keresik már, hogy hova. Ketrecekbe... - Te jó ég... - Van ott egy másik pszichológus.
- Az jó hír! - Annak jónak kell lennie elvé...
- Olyan fajta pszichológus aki... aki mindig olyan, mint amikor Zoe rávette azt a férfit, hogy megölje magát.
- Hogy mi?
- Örült, idióta pöcs! Egyszerűen ráizgult Zoera minden téren a srácok szerint és... - hogy mi?!
- Egy örült pszichológus...? Szopatsz? - Ennyire nem lehet szerencsétlen Zoe sem.
- Sajnos nem. A katonák azért élték túl mert ott volt Zoe. Már ahányan túlélték... - felsóhajt és hátra dől.
- Meghaltak?
- Ketten, egy hülye ötlet miatt, amit szintén Zoe szenvedett el.
- Ezt fejtsd ki.
- Istenem mint egy hülye szupergonosz! Szimplán azt akarja, hogy Zoe lemondjon az emberekről és előhozza a gonosz énét.
- Ez nehéz lesz nála - megrázom a fejem és egyszerűen próbálom elképzelni, mennyi minden kell neki ahhoz, hogy akár egy icipicit is kiengedje. - Nem fog sike...
- Sikerült Zayn. - Uramatyám... ez csak egy szar álom! - Többé kevésbé... egy elég keveredett formája ha külön vesszük a személyiségeit és úgy beszélünk róla mint egy skizofrénről - Albus elneveti magát, de köze sincs a boldogsághoz. - Nem tudom hol kezdjem. Vizes kínzásokból mit ismersz?
- Mikből? Kínzás?!
- Hideg vízzel sokkolták a testüket. Ezt úgy értsd, hogy ha rosszat mondtak vagy tettek... esetleg szimplán random kaptak egy vödör jéghideg vizet a nyakba. Zoet... hát meg is zuhanyoztatták. Tudod, amikor egyfolytában folyik rá a jéghideg víz és lassan elzsibbadsz...
- Tudom! - Ki ne fejtse mert szétverem a házat.
- Szóval igen. Mennyire bírod kontrollálni magad? - Lehunyom a szemeimet és leejtem a fejem. A másik szobában játszik Saffaa... nem fogok kiakadni... visszafogom magam. Vissza tudom magam fogni... - Jó. - Semmi sincs jól. - Megvágta magát.
- Nem értem - fogalmam sincs, mit akar ez alatt érteni. Ez a legkevesebb ha elvágta valamijét egy ilyen helyzetben.
- Ötig számolt a kedves Heydar, az őrült pszichológus mindegyik katonánál. Ha eljutott a ötig meghúzta a ravaszt. Akkor mozdította tovább a fegyvert, ha Zoe végig húzta a bőrén a pengét ami a kezében volt. Érted már mit értek azalatt, hogy megvágta magát? Tízszer? Erősen?! - Értetlenül nézek fel rá. Elkerekedő szemekkel, kihagyó szívveréssel és elképesztően durva fájdalommal. Zoe megvágta magát. Zoe megvágta magát! - Nem vagyok hülye, ahogy te sem és ő sem. Túl gyenge, hogy mindezen túltegye magát.
- Zoe jól teljesít stresszhelyzet alatt csa...
- Nem arról beszélek, hogy feladja. Arról, hogy újra megfogja tenni.
- Ha túléli képes vagyok lebeszélni róla - istenem... megvágta magát... ez... eddig is féltem, hogy depressziós talán de... ez túl nagy lökés... így...
- Megkellet volna ölnie egy őrt, de csak belelőtt, ezért lelőtték az egyik katonát.
- Istenem - beletúrok a hajamba és próbálom feldolgozni azt, amit ő átélhetett. És talán Albus el sem mond mindent, vagy talán nem is tudunk mindenről. - A katonáknak mondott valamit, hogy mit üzenjenek meg... Szóval... gondolom inkább személyesen adom át neked is lévén a szeretteibe tartozol akár hiszed akár nem. Sajnálja - Felröhögök, felhúzom a lábaimat és a tenyereim mögé temetem az arcomat. Sajnálja... ennyi... Sajnálja!
- Miért jött ki onnan az a csapat... és ő miért nem jött ki Albus?
- Mert csak ő érdekelte a csávót. A katonák nem. De Zoet érdekelték ők. Így hát elengedte őket.
- Zoe ott maradt...
- Zoe ott maradt. Mindig komolyan veszi a munkáját és ez arról szól, hogy segítse és védje a csapatát ahogy tudja. És megtette.
- Mennyi esélye van így a túlélésre?
- Az átlagot akarod hallani, vagy az enyémet.
- Is-is.
- Kevés, nagyon kevés. Talán már nem is él. Szerintem viszont Zoe dühös, és ha Zoe dühös akkor lerombol egy egész fegyveres bázist egy mosollyal. És ha Zoe dühös, akkor elhatározza, hogy kijut és ha elhatározza, akkor félig már ebben a házban van.
- Meghalt... - magam elé motyogom és csak próbálom felfogni, hogy ezentúl ilyen szorító érzéssel a mellkasomban kellene élnem. Megfulladok tőle... alig kapok levegőt. És rájövök, hogy ezt egy hétig nem bírom majd... és a tudatot, hogy valóban tényleg meghalt, egy percig sem. Ebben biztos vagyok. Egyetlen percig nem bírnám ép ésszel és dobogó szívvel azt, hogy ő meghalt. Talá... értetlenül nézek Albusra, és emelem a kezemet az arcomhoz. Oda, ahol megpofozott.
- Szedd össze magad az isten szerelmére, őt kínozzák éppen nem téged!
- Mond a koordinátát és nem is látsz többé így.
- Idióta barom, nem.
- Akkor miben kell a segítségem? Mert esküszöm neked én is szétszedek egyedül egy fegyveres bázist ha róla van szó!
- Abban, hogy megértsem mi történhet.
- Én végképp nem értek semmit, szóval zsákutca - elröhögöm magam és csak értetlenül nézek rá. Azt hiszi az agyam képes befogadni akármit is ezek után? Még át kell gondolnom és felemészteni magamat, hogy kínozzák... vagy kínozták.
- Nem tudom mi a fene történik éppen vele. De elképzelhető forgatókönyveink vannak. És te ismered őt a legjobban. Azt akarom tudni, mire mit reagál.
- Ha azt mondod, hogy előszedte a gonosz énjét. És tényleg meglőtt akár egy embert és meghalt két barátja... akkor csak várni kell és valaki fejével tér vissza véresen. - Zoeval akárki baszakodhat szerinte, azt elviseli mert majd a karma elintézi. De ha a szeretteit bántják vagy az emberi elveket és erényeket, akkor ő lesz a karma.
- És mennyi idő múlva saccolod a fejjel belépős showt?!
- Őrült pszichológus vs. Zoe Fable. Sajnálom a csávót.
- Zayn komolyan!
- Nem Albus nem érted... komolyan sajnálom őt. Ez a világ azért szerencsés, mert Zoe jó. Alapvetően nem akar bántani senkit és szeretne jót tenni, ilyen a természete. De azért megvan benne az a harag és düh ami növekedik benne kiskora óta és amit mindig elfolyt. Mintha megtehetné, hogy eldobja egy kukába. És amikor ilyen történik előveheti a kukát és kiboríthatja mindenki lába elé. Úgy manipulál, hogy nem veszed észre. Elég volt neki fél óra ahhoz, hogy a kukkolója agyon akarja verni magát az asztallal... - elröhögöm magam és csak értetlenül fenézek rá. Hát senki nem figyel oda rá?! - Szerinted ha megölték két barátját, napokig kínozták és kényszerítették, hogy bántsa saját magát és egy másik embert... őszintén Albus, szerinted mit fog tenni?
- Vagy összetörik...
- Vagy másokat tőr össze.
- A te opciódra szavazok.
- Én a tiedre. Találjátok meg összetörve, könnyebb helyre hozni mint a bűntudatát enyhíteni azért, amiket tenni fog ha nem találjátok meg időben.
- Már ha egyáltalán akarja, hogy megtaláljuk - felhorkan és megdörzsöli az arcát, vajon hány napja nem aludt?
- Akarja. Csak azért küzdene... muszáj mindenki képébe dörgölnie, hogy más nem dönthet arról, hogy ő él-e vagy sem. És muszáj elbúcsúznia mindenkitől. Ő ezek nélkül nem tud meghalni. Nem tud maga mögött vitát hagyni.
- És te vagy a vita.
- Én vagyok a vita - biccentek neki és a laptopra nézek.
- Futok, elintézek pár dolgot és jelentek...
- Ha va...
- Hívlak - biccent nekem és egy gyors kézfogás után ott hagy a szobában. Szóval Zoe éppen próbálja meggyőzni magát, hogy még bírja a kínzásokat és a bezártságot... még nem kell elengednie a szörnyet. Mert szerinte igen is egy szörny van benne. Istenem cica... csak éld túl...

12 megjegyzés:

  1. Hali😄
    Najó muszaj az a komment hogy elso😍
    Mert ez meno😎
    Resz...omm
    Atyauristenhogyegyparizsivalcsapnamagyonaztazorultet
    Zoe...annyira eros szoval komolyan olyan nagyon-najomanincsszokincsem
    Ez a csavo elmebeteg es Zoe kuzd,hat persze hogy kuzd a baratairol es a szerelmere van szo nem mehet a tul vilagba anelkul hogy Zayn meg o egyutt ne lennenek.
    Zayn...khm imadom az erzelmeit olvasni.Szoval annyira jo hogy meg tobb ev utan is ilyen szerelemben vannak Zoeval-enisilyetakarok😭😩-Nagyon remelem hogy pont most nem fogja feladni a kapcsolatukat.Nem lehet hogy legyenek egyutt.
    Nem jut mas eszembe a resz mint mindig fantasztikus lett,varom a folytatast.
    Imadlak💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukucs! Hahaha:D
      párizsival csapnád agyon...? Woah, ezt ezentúl használni fogom mint fenyegetést:D
      Mindenki ilyent akar:D
      Köszönöm szépen! Imádás van!:3

      Törlés
  2. Kukucs Des!
    Huu szegény Zayn... Mondjuk inkább Zoe a szegény de na... Most megtudni ezeket a dolgokat neki. A végén hogy éld túl cica, az nagyon nagyon aranyos volt. Kíváncsi vagyok, hogy vajon mikor találják meg Zoet és hogy vajon tényleg mit fog csinálni.
    Nagyon várom a következő részt :) ❤
    Imádás van! ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukucs!
      Mindenki szegény, egyenlően szegények:D
      Nemsokára hozom a kövi részt, imádás van!:3

      Törlés
  3. Szia Des!

    Most találtam egy zacskó xanaxot, de kéne még egy.... vagy inkább nyomassuk vénásan...
    Egyszerűen elképesztő amit itt művészkedsz, ez művészet! Zseniális vagy!

    Zayn minden egyes szavaddal egyet értek. Tetszett a gondolat meneted.

    Kíváncsi vagyol Zoé mikor és hogyan szabadul ki...? Kinek milyen lépései lesznek? Hogyan viseli majd a szabadságot, hogyan küzd meg a büntudattal...és a mit tehettem volna még kérdésekkel? Mi lesz Zaynal és vele? Hogyan kezeli a helyzetet Zayn? Hogy bírják majd a médiát...- ami ugye megint dübörög- és így is nehéz elviselni....eddig is nehéz volt most is nehéz hát akkor majd a "végén" mikor Zoé kikerül milyen lesz? Hogy viselkedik majd a családja? Zoé hogy viselkedik majd velük? Mennyire fog magába zárkózni? Beletemetkezik e a munkába, vagy esetleg egy időre ott hagya? "Ott hagy -e mindent, és csak a teste lesz jelen"?

    Köszönöm szépen, hogy ezt a részt is olvashattam!
    Nagyon- nagyon - nagyon várom a következő részt!
    Imádlak ám <3!
    Jóéjszakát és szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontositok..-nem minden szavaddal ertek egyet-.az önhibáztatásoddal nem teljes mértékben értek egyet viszont megértem...

      Törlés
    2. Pontositok..-nem minden szavaddal ertek egyet-.az önhibáztatásoddal nem teljes mértékben értek egyet viszont megértem...

      Törlés
    3. Kukucs!
      Szerintem az már túladagolás lenne, nem?:D
      Annyi kérdés, hogy mire a végére értem, már rég elfelejtettem az elejét.
      De ígérem minden kérdésedet megválaszolják majd a részek:)
      Nemsokára hozok is új részt, és én köszönöm szépen ismét! Imádás van!:3

      Törlés
  4. Huuuuhaaaa....................... elakadta szavam.. szó bennszakad hang fennakad, lehellet megszekig.. hát ez is eléggé szíven ütött.. de úgy igazan.. sok sok kérdés merül fel.. Mi lesz ezután.. Lelkileg hogy fogják túlélni?? A testi fájdalom sokszor egyszerübb elviszelni a lelki sebeknél... Zayen.. töltsd fel magad mert neked kell most nagyon erösnek lenned.. Zoénak szüksége van rád.. Mutasd meg neki hogy mire vagy képes.
    Drága írónö nem unod a dicshimnuszokat?? mert néha nehéz szavakkal kifejezni a minöségét fordulatait.. azt hiszem, hogy blogtörténelmet írsz.. és köszönöm hogy részese lehetek ennek a csodának..
    csak így tovább!! várom nagyon nagyon nagyon a folytatást
    pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húhaaaaa:D Az csak jó, azt hiszem. A következő részek válaszokat tartalmaznak a kérdéseidre:)
      Ami azt illeti ilyen dicséretet még nem kaptam és konkrétan kaptam egy kisebb rohamot a boldogságtól (amolyan némán sikítozós rugdosós túl sok adrenalinos rohamot). Nagyon szépen köszönöm, tényleg! Imádás van! <3

      Törlés
  5. Szia! Őszintén? Ilyen részre vártam mármint Zayn szemszögéből és meg is kaptam/kaptuk :D . No de az ahogy Albus elmondta hogy mi a helyzó Zoeval, na így összefoglalva sokkal durvábbnak hangzik. Legalábbis nekem. És Zayn gondolatai, meg hogy még fel kell dolgozzon mindent, és áh.. Asszem kifogytam a szavakból, remélem mihamarabb kapunk részt.
    Imádás van ám! :))) :D ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukucs! Na, örülök hogy megkaptad amit szerettél volna!:3
      Örülök, hogy durvábbnak érezted így:) Nemsokára hozom a kövit:) Imádás van! <3

      Törlés