2017. április 1., szombat

194. Rész

x--- Zayn Malik ---x


- Elképesztőek! - csak nézem őt, ahogy a laptopon böngész és mosolyog.
- Azok - értek egyet vele rögtön.
- De komolyan... néha nagyon durván kitalálják, mi folyik itt. Mások pedig összeesküvés elméletnek hiszi őket - mutat a laptop felé. Ahol éppen egy kép van rólunk, ahogy kávézunk. Én röhögök... nagyon... Zoe pedig vigyorogva néz. Pont úgy néz rám, ahogy én szoktam őt lesni, mikor nem tudja. A lényeg annyi, hogy rengeteg dolgot írtak a képekre, és arra, hogy együtt voltunk. Amit éppen most olvas, hogy a csaj, aki írta, leoszt mindenkit. Miszerint ugyan már, ne legyenek vakok az emberek, ez a röhögés és nézés, egy év alatt alakul ki esetleg. Nos... négy év, de ja. Konkrétan minden egyes kis részlete annak, hogy elmentünk a plázába dokumentálva lett. A shipperek pedig boldogok. Hát még én...! - Ilyenkor olyan cuki vagy - oldalra dönti a fejét és a képet nézi. Látszik, hogy ő éppen valamit nagyon magyaráz, gesztikulál a kezeivel. Tök másfele néz... én pedig őt nézem. Igen, ez tipikusan az a fej, amit Liam mindig szóvátesz nekem. Meg úgy mindenki... Tehetek én róla?! Már az elején megmondtam neki, hogy tagadhatok mindent, de látják, hogy nézek rá. Hogy ne így néznék rá?! Az alsó ajkát kezdi harapdálni, aztán a nyakát csipkedni, én pedig rögtön oda nyúlok és elhúzom a kezét, csak mert utána mindig piros lesz a bőre.
- Mi a baj? - akkor csinálja ha ideges.
- Még mindig nem hallottam az albumotokat - a lábát nézi. Mikor jött ki az-az album?! Kurva régen... még azóta sem hallgatta meg?!
- Hajrá... - magamhoz húzom a laptopot. Azon gondolkozom, melyik számmal kezdje. Úgy érzem, kemény lenne őt bedobni a mély vízbe... Szóval a Rock Me úgy érzem, eléggé semleges lesz számára. A Live While We're Young-ot már hallotta egy párszor...
- Mi ez a kemény stílus? - rám nevet és értetlenül fordul felém. - Az egész album ilyen?
- Nem... - A little things-re gondolok... nem akarom, hogy sírjon. Nem akarom, hogy szomorú legyen. Lehet, tartanom kéne magam ahhoz, hogy most is inkább úgy hallgassa végig ezeket, hogy én nem vagyok itt...
- Az mi?! - előre dől, az kávézó asztal felé, és már a laptop mellett megtámaszkodik.
- Mi mi?! - mit látott?! Felszisszenek, amikor meglátom melyiket találta meg. Remek... kurva jó.
- Ez kicsit nem egyértelmű cím?! - idegesen fordul hátra hozzám, míg a szám elkezdődik. Elkerekednek a szemei, ahogy Liam hangja is szólni kezd a zenéhez. Izé... ja. Egyértelmű cím. A laptopra mered, amikor az én részem jön, a kezeit az ölébe ejti és csak mered a laptopra. - Ezt te írtad? - olyan halk a hangja...
- Én - azt hiszem, nálam ez a módja annak, hogyan tudnám elmondani neki, mennyire kicseszettül szeretem őt. Talán ezek elég kifejezőek... talán... néha... ritkán... nem, ez még közel sem elég.
- I wanna tell the world that you're mine, girl - elfintorodom a saját hangomra a laptopból. De leginkább arra, hogy összepréseli az ajkait és felnéz rám.
- Mi a fasz, Malik?! - a vállamra csap, nem fáj, de meglepődök. - Hogy gondoltad ezt az egészet?! Mégis, mit hisznek a rajongók és miért mondtad el, hogy ilyeneket írtál?! Miért nem hallottam még soha sem, ha igen, akkor ta... - elhallgat, ahogy a dalnak vége van. Legalábbis majdnem vége... a végén már csak én énekelek. Meglepődve néz rám, aztán a laptopra és újra rám. - Cseszd meg a picsába a romantikus énedet és utálok sírni! - a plafon felé nyög és eltakarja az arcát.
- Öhm... - Zoe és a kirohanásai... - Szeretlek.
- Vettem észre! Hallottam! - mutat a laptop felé, még tovább is eléggé... idegesen. Hát, igazából szerintem annyi tartja vissza attól, hogy ne öljön meg, hogy nincs kedve vért takarítani. Bár biztos vagyok benne, hogy megoldaná a halálomat vér nélkül is... - Mi ez a kép?! - mutat oda a gépre.
- Hát vannak fotózásaink... - elnevetem magam és magamhoz húzom.
- De miért szexi képeid vannak? - a pólómba motyog.
- Mert szexi vagyok - hördülök fel rögtön.
- Az - ért velem egyet, mire csak elröhögöm magam. - Oké... azt a számot mutasd, ami a legszarabbul fog esni és utána a többi semmiség lesz - hátra húzódik és a laptopot nézi. Én pedig rögtön tudom, melyik vágná őt taccsra... És nem akarom, hogy hallja. Nem akarom, hogy most érezze szarul magát.
- Az összes szarul fog neked esni Cica - ez az igazság. Az összesben van valami, ami tudom, hogy ki fogja őt akasztani.
- Javadd! 
- Nem akarom, hogy sírj! - nem akarhatja, hogy akarjam, hogy sírjon. Nem akarom látni, hogy sír. Elkerekedő szemekkel néz rám...
- Ennyire? - ijedten néz a laptop felé és újra rám.
- Nem tudom Élet! - megdörzsölöm az arcomat és felhúzom a lábaimat... baszki, fogalmam sincs, ő hogy fog reagálni rájuk. Én... én szarul reagálok rájuk pedig én írtam őket. Én képtelen voltam felénekelni azt a kurva számot elsőnek. Egybe nem is ment az elején... a faszomat már! - Én írtam az egészet - legalább az a szám tényleg képes megközelíteni azt, mennyire szeretem. Majdnem...
- Jó - átkarolja a térdeit, engem néz nagy szemekkel, míg beírom a címet... aztán egy sóhajjal elindítom neki. Nem nézem a laptopot, őt nézem. Előre-hátra dülöngél és a klippet nézi. Addig bírja az ajkai harapdálásával lekötni magát, míg el nem kezdek énekelni ott. Sőt... igazából azt sem bírja már.
- Your hand fits i - eddig jut a gépbe zárt énem és ő máris leállítja a videót.
- Hogy a picsába nézel te itt ki?! - szinte rám üvölt, míg a gépre mutat.
- Nem tudom Élet, hogy nézek ott ki? - Kapkodja a levegőt, látszik rajta.
- Jól! Bugyinedvesen jól! - elvigyorodom és a gépre nézek.
- Azt a kabátot tőled kaptam. Az a pulcsi az egyik kedvenced. És valamiért szereted, ha fehér póló van rajtam... - döbbenten néz rám, majd a klippre. Hogy lehet az, hogy néhány shipper néha tökéletesen kitalálja, mi folyik közöttünk? Vagy, hogy mik történtek. Hogy mit, mért teszek és ő mit miért tesz... de ő nem látja, hogy mindent érte teszek. Felsóhajtok és a hajamba túrok, csak, mert zavarban vagyok. - Szeretlek. Valahogy könnyebb kottát írni, mint ezt kifejteni igazán, ahogy kéne - megvonom a vállam, képtelen vagyok ezzel mit kezdeni. Szar vagyok az érzelmeim kifejezésében. Ahhoz hozzá szoktam, hogy elmondjam neki, mennyire szeretem. De képtelen vagyok igazán, teljesen kifejteni neki, hogy felfogja. A videót újra indítja, hátra dől és a nyakát kezdi csipkedni. Rászólnék, de most az egyszer úgy érzem, kell ez neki.
- Your hand fits in mine like it's made just for me
A kezed illik az enyémbe, mintha csak nekem készült volna - halkan éneklem inkább magamnak a szöveget, mint sem neki. Csak mert énekelni valahogy megnyugtató, és kissé eltereli a figyelmemet arról, hogy milyen hatalmas szemekkel nézi a gépet.
- But bear this in mind, it was meant to be
De figyelembe veszem, ennek így kellett lennie
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
És összekötöm a pontokat a szeplőkkel az arcodon - rám kapja a tekintetét... ezért lett cica. A szeplői miatt megbúvó cica miatt.
- And it all makes sense to me...
És ennek van értelme számomra... - mindennek van értelme vele. Ez valahogy magától értetődik. Mindent érte teszek, tényleg mindent.
- I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
Tudom, hogy soha nem szeretted a ráncokat a szemednél, mikor mosolyogsz - ő utálja, én pedig imádom.
- You've never loved your stomach or your thighs
Soha nem szeretted a hasadat vagy a combodat - én pedig még mindig meghalok értük annak ellenére, hogy még szoknyát is alig meg felvenni, vagy rövid gatyát.
- The dimples in your back at the bottom of your spine
A gödröcskéket a hátadon a gerinced alján - annyiszor hisztizett érte a tükörben nézve. Vagy szimplán a gerincét törve, félig hídba lemenve... én pedig eszméletlenül szexinek találom azt a két kis gödröcskét.
- But I'll love them endlessly
De én ezeket végtelenül imádom - több millió lány megértette és elhitték, pedig nem nekik írtam... Zoenak is el kell hinnie, fel kell fognia végre. Ugye?!
-I won't let these little things
Nem hagyom ezeket a kis dolgokat
Slip out of my mouth
kicsúszni a számon
But if I do
De ha megeteszem
It's you
akkor ez te vagy
Oh it's you
Csak te vagy
They add up to
Ezek téged tesznek ki
I'm in love with you
Szerelmes vagyok beléd
And all these little things
És ebbe az összes kis dologba - Rám néz, aztán a laptopra és megint rám és látom, hogy harapdálja belülről az ajkát, én pedig nem éneklek tovább, mert csomó lesz a torkomban. Egyszerűen kétségbeesetten kuporodik az ölembe és karolja át a derekamat. A hátát simogatom, ahogy ő a klippet nézi tovább, én pedig továbbra is csak őt.
- Szeretlek... szeretlek - a pólómba motyogja félig, de akkor is nézi a klippet. Az egész szöveget neki írtam. Az egész dal róla szól. Ez az egész Zoe... tényleg beszél álmában és néha vicces. És volt időszak, amikor csak teát ivott és nem tudta miért kívánja ennyire a teát és én folyton szívattam, hogy terhes. Az a rengeteg apró dolog, amit ő bizalmasan kezelt és elmondta nekem. Akár magáról is... olyan kis semmiségeket mondott el, amiket nem értettem, miért nem mondhatok el másnak. De megígértette velem és én nem mondtam el másnak azokat a kis dolgokat. Hogy száműzte a mérleget a háztól. Ahogy néha arra nyitottam be, hogy az ágyon fekszik és tényleg fel akarja venni a kedvenc farmerét, de nőtt és nem megy rá.
- You'll never love yourself half as much as I love you
Soha nem fogod magad fele annyira sem szeretni, mint, ahogy én szeretlek téged - úgy érzem, ezt a részt fontos a fülébe suttognom, mert igaz. Ha fele annyira szeretné magát, mint én szeretem őt, akkor neki lenne a világ legnagyobb önbizalma. Meztelenül is képes lenne kimenni az utcára.
- And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
És soha nem fogsz jól állni magadhoz, drágám, de szeretném, ha így lenne - a karomat is oda adnám azért, hogy normális önképe legyen magáról.
- If I let you know I'm here for you
Ha tudatom veled, hogy itt vagyok neked
Maybe you'll love yourself like I love you, oh
Akkor talán majd szeretni fogod magad annyira, amennyire én szeretlek téged - nem véletlen mondom el neki félóránként, hogy eszméletlenül néz ki. Hogy okos, hogy ügyes, hogy szép...
- I've just let these little things slip out of my mouth
Hagytam, hogy kicsússzanak ezek a kis dolgok a számon... - mert így volt. Én csak gitároztam és énekeltem és írogattam és egyszer csak ott volt egy dal. Ráadásul egy olyan dal, amiben csupa olyan dolog volt, amit soha az életben nem mondtam el Zoenak. Egyszer sem közöltem ezeket vele, és soha nem is akartam. Mindig, ha tett valami ilyet, ráharaptam a nyelvemre és visszafogtam, hogy elmondjam neki. Annyiszor rászóltam volna már, hogy ne nézegesse a combjait, mikor leül egy székre, mert tökéletesek. És ne merje még egyszer szidni a szeplőit, mert halálosan oda vagyok értük. Hallom, hogy szipog, én pedig felsóhajtok. És annyiszor elmondanám neki, hogy ne sírjon, mert ilyenkor én is sírni akarok, mert nem akarom, hogy sírjon. Gyűlölöm, ha sír, olyan, mintha elbuktam volna... nem akarom, hogy sírjon. Azt akarom, hogy boldog legyen. - Élet... - végigsimítok a haján. Amit annyira utál, mert mások utálják, pedig én imádom. - Ne sírj... léci - szörnyű vagyok vigasztalásban. Katasztrofális. Megremeg a kezem alatt, az arcát a pólómba nyomja, én pedig csak a fejemet a kanapéra hajtom. Azt hiszem elég volt mára ennyi a több hónapja kijött albumomból.
- Szeretlek - azt hiszem, ő most azt érzi, amit én éreztem akkor, mikor külön voltunk és lefeküdtünk. Mikor Khalidot megmérgezték és ő előhozta a pszicho énjét... akkor végig ennyit bírtam neki mondani, hogy szeretem.
- Szeretlek én is - csak fogná már fel...

Sziasztok!
Íme a rész. :) Remélem, hogy mindenkinek tetszett.
Köszönöm szépen a komikat, köszönöm szépen, már jobban vagyok, bár még mindig nem az igazi. :/
Várom a véleményeket. Élvezzétek ki a holnapi szabadnapot még!
Puszi: Klau

4 megjegyzés:

  1. Egyszeruen imadom a cuki reszeket!Annyira edesek egyutt!

    VálaszTörlés
  2. Ooohhhh de aranyoooos ❤❤❤❤❤zayn szerelmem !! Te leszel a ferjem!! ��������������❤❤❤❤ olyan ritkan vannak reszek �� alig varoom a kovit ❤❤❤

    VálaszTörlés
  3. Szia Klau!

    Huh, igazán váltakozô terepet kaptunk erzelmileg.
    1. Érzrlmi sik terep
    2. Érzelmi hullam vasut
    3. Sik és hullám
    1. Sik
    2. Hullám

    Imadtam
    - a dalokat
    - Zayn kifejtéseit
    - Zoê és Zayn verbalis és nonverbális megnyilvánulásait
    - a megfogalmazást
    - és ugy amblokk az egésszet :)

    Köszönöm szépen Mindkettőtöknek, hogy ezt a részt is olvashattam!
    Imadlak am Benneteket <3

    VálaszTörlés
  4. Szia még nem írtam ehhez a bloghoz. De most megteszem. Imádom a blogot. Imádom ahogy megfogalmazod a szereplők érzéseit, gondolataid. Nagyon izgalmas a történet, Zoe és Zayn kapcsolata. Ez a rész is fantasztikus volt, nagyon ügyesen összeraktad! Minden elismerésem a tiéd! Remélem hamar lesz új rész. És megpróbálok többször írni. :) <3

    VálaszTörlés