2016. október 9., vasárnap

118. Rész

- Menjünk most - hirtelen ül fel, én pedig félig még mindig az álmomban ragadva pillantok fel rá a párnát húzva magamhoz karja helyett.
- Hülye... - motyogom ismét lehunyva a szemeimet. Mély levegőt véve engedem magam vissza az alvás gyönyörű semmittevésébe.
- Nem! Komolyan! Éjjel van, senki nincs ilyenkor - rázza meg a vállam én pedig a hátamra fordulok kissé menekülve kezei elől.
- Aludj - tolóm el a kezét morogva. Ez hülye...
- Élet! - kezemet megfogja és húzni kezd.
- Javadd! - sikkantok fel ahogy egyszerűen lehúz az ágyról. Háttal érkezem a földre, lábaim még az ágyon vannak.
- Öltözz! - szól rám ott hagyva a földön feküdve.
- Én mindenhol alszom... - motyogom neki eltakarva kezeimet alkarommal mikor felkapcsolja a villanyt. Az ajtó nyitódik... talpa csattog a parkettán. Tapsolni kezd... felnyögők.
- Vásárolunk! - kiabálja el magát. Khalid vakkant egyet, én a fejembe nyomok egy párnát, és úgy döntök, a föld kényelmes.
- Te megörültél? - kiabál rá Wali én pedig felnyögök.
- Aludni akarok! - szólok rájuk mérgesen.
- Én is - sóhajt fel Trisha. Zaynhoz vágom a párnámat, ő elkapja... Trisha felhúzott szemekkel néz rám. Wali pedig már le se reagálja, hogy a földön fekszem.
- Hajnali félhárom. Drága kisfiam... altatót adjak? - néz Trisha Zayn után aki csak tökéletesen frissen sétálgat egy darab boxerben. Lábaimat leveszem az ágyról, gurulok egy picit, és utána pillantok. Hm... egyre jobb a háta. Vissza fordul a fürdőből és felvont szemöldökkel pillant vissza rám. Elpirulok és inkább visszagurulok az ágy mellé. Majd felülök. Khalid bekocog és vakkant nekem egyet mire arcát eltolom magamtól. De ő csak játéknak veszi. Nagyon az ölembe akar mászni, szegény nehezen fogadja el, hogy három öl sem akkora amibe ő elférne. Egyszerűen átkarolom a nyakánál és hozzábújok. Nagyobb nálam, mikor én ülök. Igazából ha ő két lábra áll, akkor is nagyobb... Khalid nagyobb mint én. Ez gáz?
- Öltöznél is? - támaszkodik az ajtónak ő már csípőjén egy hanyagon lógó gatyával. Hát az aztán V vonal.
- Öh... - végig nézem a mellkasát... a hasát... a kockákat... a kulcscsontját, V vonalát, karjait... - Talán - egyezek bele elengedve Khalidot. És valóban felöltözök. Egy sima fekete gatya, és az egyik inge, alatta egy toppal. Csak mert még melltartót sem vagyok hajlandó felvenni hajnali háromkor. A telefonját nyomkodja mikor kilépek a kócos hajamba túrva. Trisha egy bögre kávéval nézegeti Walit aki a kanapén terült ki.
- Ehhez mi miért is kellünk? - néz Zayn felé értetlenül.
- Nem akaratok jönni? - nem pillant fel a telefonból én pedig fejemet csak az ajtófélfának döntöm.
- Én nem! - emelem fel a kezemet, hátha számít a véleményem.
- Safaa alszik, Wali pedig fog - kuncog fel Trisha... fel sem öltözött.
- Oké - vonja meg a vállát Zayn.
- Na! - hördülök fel. - Ez nem ér - nyögők fel Trishára nézve.
- Élettársak vagytok - kuncog a bögréjébe elvonulva a konyhába. Élettársak?!
- Ez túl hivatalos - rázza meg a fejét Zayn a hátsó zsebébe süllyesztve a telefonját.
- Na menjetek - nyög fel Wali. - A villanyt csukjátok le - teszi hozzá rögtön.
- Szia csöppség - guggolok le Khalidhoz.
- Csöppség? - röhögi el magát Zayn míg hozzá lépked.
- Örökké pici marad a szememben - sziszegem neki kilépve az ajtón.
- Ühüm - húz magához hátulról egy puszira.
- Hajnali három van, muszáj ezt így most? - nyögők fel megfordulva a karjaiban. Még vissza mehetnénk az ajtón...
- Most mehetünk kettesben - dönti oldalra a fejét.
- Te cipelsz le a lépcsőn - mutatok mögém mire nevetve megfordul és a hátára ugrok. - Amúgy is, együtt vagyunk. Ez nem elég? Minek közös progi? Szex és filmezés. Több kell? - röhögök a fülébe míg lefelé kezd sietni.
- Néha.
- Mi? - fejemet a vállára fektetem, átkarolom és hozzá bújok. Így is eltudnék aludni.
- Randik.
- Már együtt vagyunk - nem értem... miért randiznánk, ha együtt vagyunk?
- Flörtölnöm sem kéne elvileg már veled, mégis jó - hördül fel.
- Egy randi nálunk annyi, hogy kimozdulunk és rohanunk haza, mert te rám mászol - kuncogok a fülébe.
- Na látod! A randi azért jó, mert szex a vége - nem érzem igazán jó érvnek a részéről.
- Így is minden napunknak javarészt szex a vége - nézek rá értetlenül. - Malik, hova lett az érvelés készsége belőled?! - nyögők fel drámaian.
- Egy pszichológus mellett esélyem sincs - forgatja meg a szemeit míg lábbal rúgja ki az ajtót, és megindul velem egy kocsi felé. Fekete... sötétített ablakok.
- Mi van Zaynie... lemaradtam arról, hogy itt is maffiás lettél? - kérdem hozzá bújva inkább, mikor le akarna rakni.
- Szerződés meg ilyenek, sztárság... inkább mintsem maffiázás - röhög rám, csak azért is lerakva. - Ha a belsős emberek sem tudnának rólad, már örült lennék - nyitja ki nekem a hátsó ajtót.
- Hello - köszönök sután a férfinak elől.
- Sziasztok - mosolyog ránk a visszapillantóban.
- Zoe ő Peter. Peter ő Zoe - intézi gyorsan míg behúzza maga mögött az ajtót. - Ő a sofőröm - adja a tudtomra.
- Sofőröd van? - nézek rá elröhögve magam. - Úristen Malik... a végén elkényeztetett sztár leszel - borzolom össze a haját, ő pedig egy mosollyal elengedi a füle mellett a beszólásomat és magához húzva üljük végig az utat. Látom azt az apró és természetes mosolyt az arcán... nem kell figyelnie rá, hogy mosolyogjon, magától jön. Szimplán boldog. Ami fura, éppen vállnak a szülei...
A kezét szorongatva osonok be vele a kihalt boltba míg Peter éppen a főnökkel beszél. Nos, úgy tűnik reggel négykor is meg kell fenyegetni mindenkit, hogy ne merjenek képet csinálni, kiszivárogtatni akármit is.
- Melyik szobával kezdjük? - kérdi rám pillantva, neki ez miért ilyen természetes?
- Miért természetes ez neked? - mutatok Peter felé értetlenül.
- Mert némi magánéletet akarunk a fiúkkal, és elmegyünk valahova lazulni, ugyan ez van - hadarja el gyorsan.
- Gázos - fintorodom el.
- Az - mosolyog rám váll rántva. - Nappali?
- Szín - szögezem le elsőnek.
- Tengerzöld.
- Édes istenem... zöld az zöld! - nyögök fel. Felhördül, maga után kezd húzni, egészen addig, amíg meg nem találja a festékeket.
- Nézd! Tenger zöld - mutat az egyik apró kis kockára ami be van színezve. - Menta zöld - mutat egy másikra - banán zöld - mutat a következőre - fű zöld...
- Mármint kerti fű zöld, vagy joint? - kotyogok közbe. Felvont szemöldökkel néz rám, aztán egyszerűen elröhögi magát.
- Sima kerti fű zöld - húz magához.
- Oké... szóval zöld - vonom meg a vállam. - Nekem mindegy mit pakolsz elé, vagy mögé.. zöld - nézek végig a színeken.
- Benetton zöldbe belegyezel? - mutat egy színre.... zöld az zöld.
- Szép - vonom meg a vállam őt pedig egyszerűen a kosárba rak két nagy vödörrel. - Ez túl... normális, mégsem az - jegyzem meg amint egy égetett homok színt is a kosárba rak. Barna... mi az az égetett homok?! Előszobába mondjuk tökéletes de...
- Hazamehetünk, ha akarod - pillant rám egy mosollyal de fejemet gyorsan megrázom és mellé lépek.
- Ne vedd sértésnek, de szerelmes vagyok - fékezem őt le a pólójánál fogva egy kanapét nézve. "L" alakú, gyönyörű fekete és szürke. Bőr, mégis az a jó bőr. Egyszerűen felé lépdelek...
- Mondtam, hogy nem lehet sok fekete - nevet rám utánam lépkedve míg lehuppanok rá.
- De ez csodálatos - mutatok rá a valódi tényre. Ez élkepesztően szép!
- Hm... - morogja míg végig néz rajta. - A tévéhez menne, a konyhába is kell fekete bútor akkor. A végén gyászházba is belerángatsz - sóhajt fel és látom amint egy eladóhoz lépked és a kanapéra mutat. Majd kap egy lapot és a kosárba dobja.
- A konyha szerintem szép - lépkedek mellette ahogy bebújok karja alá és megfogva a kocsit ráállok. Közelebb lép, a hátának dőlök, ő pedig csak röhögve tol tovább a sorok között.
- Egy jó kávéfőző kell, és egy új mikrot is akarok. Plusz...
- Szerintem ennyi elég oda - sóhajtok fel ő pedig fejét az államra hajtja.
- Fürdő? - kérdez rá  betérve a fürdőszobai részre.
- Mit akarsz, másik kádat? - nevetek rá mire ő megáll és megszemlél egy hatalmasat. Fekete... - Na, ez tetszik - pattanok le rögtön mellé lépkedve a kiállított darabank.
- Azt gondoltam - nevet rám belelépve.
- Te mit csinálsz? - röhögök rá mikor lazán elfekszik benne.
- Kipróbálom - vonja meg a vállat ahogy berángat. Én pedig a mellkasának dőlök, kissé zavarban. Túl intim még ruhában is, ahhoz képest, hogy nyilvánosan vagyunk.
- Zayn... - szólok rá halkan, ő viszont lepisszeg. Lábait könnye nyújtja ki. Nekem nagy, de vele tökéletes.
- Szeretnéd? - kérdi a fülembe suttogva.
- Nem ekkora felújításra gondoltam - motyogom neki zavartan kezeinket nézve.
- Ha tetszik, csak egy apró biccentés és a tied - lehelete csikizi a nyakamat, szemeimet lehunyom.
- Ne csináld ezt - kérem őt halkan míg kimászok.
- Ugye tudod, hogy amíg velem vagy, ezt fogom csinálni? - nyúl a derekam után.
- Megyek, választok parkettát - nevetek rá fejemet csóválva sietős léptekkel. Utálom, hogy rám költ. Utálom, hogy ilyen egyszerűen költene rám. Sóhajtva állok meg a parketták előtt, tetszik az egyik sötét szürke, eldöntöm, hogy kell. Akkor is, ha emiatt veszekszem majd vele, hogy túl sötét... és komor. Hajamba túrok egy halovány mosollyal... a parkettán vitatkozom vele. Édes istenem annyira hülye vagyok de ez annyira jó érzés. Annyira nagyon jó...
- Neharagudj - szólít meg egy remegő hang, én pedig máris felé pillantok.
- Igen? - kérdek vissza zavartan.
- Csinálhatnánk egy képet? - kérdi a lány, aki talán annyi idős lehet mint én, vagy talán kicsit idősebb.
- Velem? Miért? - Zayn... biztos miatta.
- Zoe Fable vagy, ugye? - kérdi halkan közelebb merészkedve. Beleegyezzek, vagy tagadjam? Ha Zayn miatt van, inkább tagadnom kéne. Biztos miatta van. Nem kell megtudniuk a nevem. Honnan ismer?! Már nyitnám a szám, közölném, hogy nem... össze kever valakivel - Aki lebeszélte az idegenlégióst az öngyilkosságról - teszi hozzá én pedig jobban megrökönyödök. Nem Zayn miatt van?
- Öhm... én... - nem tudnék mit mondani, miért érdekli?
- Elképesztő volt! - csillant fel a szeme rögtön, ezzel gondolom biztossá vált benne, hogy ki is vagyok. - Őszintén megértem, miért nem adtál interjút, sajnálom, hogy ezek után is zavaralk de komolyan... elképesztően csináltad, sokan közölünk rettegnek oda menni úgyis, hogy ez lenne a munkák és... - egyszerűen nevetve felsóhajt. Ez lenne a munkánk? Akkor legalább hatodik félévében kell lennie, ha munka szinten emlegeti. De lehet mesterszakos és gyakorlat. Minimum húsz éves múlt... Én... én nem adtam interjút. Tényleg nem. Kerestek pár napig, aztán feladták. Nem nézek tévét, fogalmam sincs meddig csengett a net. Nem azzal voltam akkor éppen elfoglalva. - Szóval csak egy kép, ha lehetne - mosolyog rám kedvesen.
- Öhm... persze - nyögöm ki végül mellé állva. Felemeli a telefont, kissé kényszeredetten, de belemosolygok. Egy kattintás és megvan.
- Köszönöm - nevet rám és ekkor int nekem, kezében a pár csavar csilingelni kezd, és tovább lépked. Utána fordulok, Zayn a másik soron van, amint a lány elmegy megindul felém. Mi az isten volt ez...
- Mit akart? - kérdezi rögtön. - Bebeszélted neki, hogy...
- A katona miatt - akasztom meg. - BBC... a... az idegen légiós... én... - tátogok, nem tudok mit mondani. - Kinéztem a parkettát - hajtom le a fejem elterelve a gondolataimat felmutatva az említett darabra. Meglepetten bámul rám, nem akarok belegondolni, mit jelent ez. Nem... kurvára nem. De ő csak bámul rám. Aztán felnyögök és a kocsira támaszkodva fejét a kezére hajtja. Felismernek... nem csak őt, engem is. És bár őt többen... engem a pszichológia szakosok. Én... én azt hittem poén mikor azzal viccelődtek én voltam az anyag valamelyik órán... én... engem...
- Melyik? - kérdi halkan Zayn felpillantva. Őt nézem, elgyötört arcát. Hogy leszünk együtt... ha véletlen duplán ismernek fel minket. Ha nem csak őt, de engem is. Szóval ha rám keresnek, már van rólam valami biztos pontjuk. Könnyebben... össze tudnak kötni, megtalálni... ez... - Melyik? - kérdezi újra rám pillantva ezzel teljesen megadva az esélyt mindkettőnknek, hogy tudomást se vegyünk az egészről. Mintha normális lenne.
- A sötét szürkét - felelem őt nézve, míg ő csak pakolni kezd a kocsiba.
- Meglepő - halovány mosoly... de legalább ott játszik az ajkain.


Kukucs! Rengeteg erőt kívánok mindenkinek az iskolához. Időt kívánok olvasni (ki mit szeretne, könyv vagy blog). Időt a bulikra. Időt az alvásra. Időt a gondolkozásra egyáltalán. Én már az evésnek is időt kívánok nektek. Ha esetleg valakinek feleslege van valamiből, küldje nekem. Köszönöm!
Imádás van!:3
Ui.: Apró szavazás oldalt található.
Ui.2.: Új rész a másik blogon. Nem vállalok felelősséget érte.

5 megjegyzés:

  1. Huh hat en kuldok neked a alvasra es a gondolkozasra de vki nekem is kuldhetne a buliraxd
    Nagyon nagyon jo resz lett szinte mar annyira neleeltem msgam hogy olyan volt mintha en is ott vasaroltam volna veluk es ne is tagadjam mit megnem adnak ha Zayn Malikkal vasarolhatnak😍😍 szupi resz lett elvezd a vasarnapot hiszen mar holnap hetfo..😣😣 kitartas draga!😗☻👌❣

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bulizok, szóval nem alszok... valamit valamiért néha:D Örülök hogy ennyire beletudtad magadat élni. Imádás van!:3

      Törlés
  2. Halihó Drága Des!
    Úh, úgy pislogtam mint a szarvas aki megpillantja a fényszórókat....

    Azt a teremburáját Neki!
    -Zayn .....éjszaka?....végül is logikus...,de ha engem akarnál éjszaka kirángatni kicsit megcsapkodnálak aztán olyan finoman és puhán, elérzékenyülnék...és mehetnénk is :D..ja és még Trisha kávéjából lopnék pár kortyot :D
    De, amugy komolyan bazni nagy ötlet..imádtam...

    - A színek...na már most, én totál Zöld szín megszálott vagyok.....a menta zöldtől...a neonzöldön át egésszen a méregzöldig mindenjátszik....
    - Na már most az értem, hogy külön szín nevek..oké....most a szobám nem zöld lett - igen tiszta letargiába estem.., de ez így veszet...., mondjuk úgy, hogy ennyi áldozatot én is meghozhatok :D...a számítógépes patkányom neonzöld...- na szaval a szobám ás színű lett.... hogy milyen? Habszegfű!.... Na én tudom, hogy ilyen idióta dolgok bukkannak ki az én agyamból (is), de a megsütött buzakenyeres mindenségit neki, fogalmam sincs, hogy ez a szín mitől lett habszegfű....
    Szaval száz szónak is egy a vége...egyet értek veled...a színekkel és a neveikkel kapcsolatban...

    -Óh, az a kanapé....így magamelé képzelve is burtál jól nézki....
    Ezzel szerintem el is mondtam, hogy imádom a leirásaidat (is)...

    -Öhöm....mibe láttam én bele? Na na na? Mibe mibe mibe???? :O
    Jó tudom, majd meg tudom....

    -Zayn a kapcsolatotok, az full komoly..., azt nevén kell nevezni...együtt vagytok és hosszú időre szól..., de az élettársak megnevezés túl hívatalosan hangzik? :D
    oké értem én, hogy a kettő dolog között nagy a külömbség és az egyiket igen is nevezzük nevén...de valahol egyikből jön a másik....legalább is nem mindig de álltalában így van és most nállatok is így van...szaval na...

    Zaynek az éjszaka közepén, nagy ötlete támadt,
    Most kell megrohamozni az áruházat,
    Most kettesben vásárolhatnak,
    Együtt varázsolhatnak új külsőt a lakásnak....

    Az indulás kicsit döcögősen megy, tekintettel arra, hogy Zoé még félig alszik,
    De Zayn elszántsága miatt megalkuszik,....
    Kint egy kisebb meglepetés várja,
    Zaynt sofőrje "kitárt kocsiajtóval várja"
    Sofőrje van?
    A karrierje nem "sziplán felivelőben van"
    Érdekes, Zayn az egyetlen ki még nem mert róla tudomást venni...,
    De, előbb utóbb be kell látnia..., nem lesz mit tenni...

    A vásárlás elég szépen telik,
    Megvesznek mindent, - szinte- amiben szemük és szívük örömét leli...
    De, nem tart sokáig a boldog pillanat,
    Egy kép...mindent "felzaklat"....

    A hideglelés úgy kúszik be a belsőkükbe,
    Mint a kétségbeesés, az agyuk hátsó részébe...
    Nyugalmat erőltetnek magukra,
    De, egyikükse a maga ura....
    Lesz ez még ennél furább is...,
    A pulzusuk üt még durvábbat is...

    Már nem csak Zayn miatt...van lebukás veszély....
    Zoenak is rajongó tábora ....de ennek mikéntje számára relytély....
    Nem követte nyomon, hogy is alakult ez kis.....
    De, most agya a kiutat keresi....

    Egymást féltik.....a traumától, a sérülésektől, és egymástól....
    Félnek a fejük felett lobogó fekete felhőtől...az elválástól....

    Minden sorát imádtam!

    Des, mindenből küldök időt!

    Anna Annau...bulizásra a fentmaradó bulizó időmet megkapod :)

    Köszönöm Des, hogy ezt a részt is olvashattam! Rengeteget jelent!

    Kitartást Mindenhez!
    Imádlak ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény szarvas...:D
      Éjszaka megszállott vagyok, éjjel minden jobb. Vásárolni is. Néha van értelme a színek neveinek, de ennyi azért már nem. Egyébként én is zöld megszállott vagyok:D (meg persze fekete de hát az alap...:D)
      Persze hogy majd megtudod mibe láttál bele... :D Amúgy khmMédiakhmMédia. Azt hiszem. de nem vagyok benne biztos már... túlságosan előrébb járok, mint itt a sztori. Nem tudom mi történt meg számotokra is, és mi nem nekem... komolyan. Nehéz az élet.
      Kitartás szintúgy mindenkinek, köszönöm az időt amit nekem adományoznál:D Imádás van! Én köszönöm, hogy olvastad!:3 <3

      Törlés
  3. Az alvàs nèha jól jönne pl most is több mint 24 oràja fent vagyok... Meg az evès is....Deee megvan a josgiim... A rèszt mèg el se olvastam. Majd holnap a suliba
    Imàdàs <3
    Vanda

    VálaszTörlés