2016. március 24., csütörtök

59. Rész

x--- Zoe Fable ---x


Hátamat a falnak vetem. Elmosolyodom a srácokon. Ben leül mellém. Másik oldalamon Marcell. Fekete tüsi haj, kissé kigyúrt. Nem a legokosabb, elég buta. De jól néz ki. Ujján ott pihen a bélyeg és felém tartja. Nyelvem kinyújtom, ő pedig rárakja. Ajkaimat összecsukom és bámulom az előttem heverő épületeket. Kissé erősebb, mint a fű, de lassabb. Nem komoly drognak mondanám... csak erősebb. Abba a csoportban vagyok, akik mellett mások félnek elmenni. Két és fél hét nélküle... kemény. Szóval bélyeg... fura visszagondolni, mi volt velem egy éve. Azt hiszem, ez volt az, amit teljesen elítéltem... ez volt az a társaság, amibe soha nem akartam belekeveredni és úgy szenvedek, ahogy soha nem akartam egy srác miatt sem. Oké... kit áltatok?! Kibaszottul drogozok. Rápillantok a telefonom kijelzőjére, de az egyetlen, amit felfogok, hogy Li megint írt. De most nem akarok vele beszélni. Egyetemre megy. Tegnap elvoltam vele, hogy beiratkozzon. Csak levelezőre megy. Franciára. Mármint, a francia nyelvet fogja tanulni és kultúrát. Igazából olyan, mint az anglisztika, csak éppen franciával. Francia nyelv, francia történelem, francia irodalom, francia ez és francia az. Minden francia. Fordító szeretne lenni, szóval muszáj neki, de irtó jó a nyelvekből, szóval biztos vagyok benne, hogy jól fog neki menni. Csak hát, levelezőn egyetem... meló mellett.
- Hey, szerintetek. Tudok szaltózni? - kérdi elmélyedve a járda szépségében Eric.
- Próbáld ki, de földes részen. Ne kelljen vonszolni a tested, ha kitörted a nyakad és el kell ásni a hulládat - nézek rá fintorogva, ahogy a bélyeg olvadni kezd a nyelvemen. A kesernyés íz ellepi a számat és csak remélem, hogy a trip része jön most és nem egy bad trip. Az előző elég szar volt... még jó, hogy Bennél aludtam és hagyta, hogy kimenjen belőlem a szer náluk. Nem a legjobb mindig. De kitép ebből a világból. És hosszú. Tudom, hogy a következő tizenkét óra össze-vissza fog eltelni. Most van este nyolc... reggel nyolcra elvileg majd kimegy belőlem. Most még egy olyan fél, egy óra és hatni fog. Tökéletes. Apámék úgyis horgászni mentek.
- Szerintem inkább hánytasd meg magad még most - néz le rám Ben, kezében egy doboz energiaitallal.
- Hiszek a szerencsémben - nevetem el magam, ahogy lábaimat kinyújtom.
- Vannak nálad otthon és oda cipeljelek fel, vagy szeretnéd megkóstolni újra a borzalmas gyógyteámat? - kérdi felvont szemöldökkel, mire elmosolyodom.
- Ezúttal elég, ha belöksz az én ajtómon - pislogok rá párat bájosan, mire felröhög. Az üvöltő zene mellett új zene keveredik, rájövök, hogy a telefonom az. Előkaparom a zsebemből és elfintorodva nézem Danny nevét. Oké, tök aranyos, csak kurvára nem tudom tőle elfelejteni Zaynt.
- Igen? - kérdem kissé félve, ahogy felveszem és arrébb sétálok. Akárhányszor ő hív, konkrétan rettegek, hogy valami baj van. Valami nagyobb. Esetleg, hogy Zayn kórházban van... és most is félek. Minden egyes telefon hívásánál félek...
- Mizu csajszi? - kérdi kissé rekedtes hangon, mire felsóhajtok. Ha Zaynnal lenne valami, akkor már elhadarta volna.
- Uhm, semmi extra. Szokásos. Veled? - úgy kérdezek vissza, hogy bele se gondolok.
- Semmi extra. Nálad nem takar túl jó dolgokat... velem nem sok. Kíváncsi vagy rá is? - felsóhajtok és hajamba túrok. Persze, hogy azért hív, hogy meséljen róla.
- Mond, direkt csinálod, ugye? - nyögöm ki végre, ami túl sok napja akar belőlem feltörni.
- Mit is, Zoe? - hangja ártatlan, de kétlem, hogy ő maga annyira az lenne.
- Hogy felhívsz és mesélsz róla. Látok képeket, látom a zenéket, amiket posztol. Miért akarod, hogy ne felejtsem el? - a srácokat nézem a túloldalt. Hangosak, a zene is hangos. A drog és az alkohol pedig túlteng bennük... bennünk.
- Látod őket, csak leszarod. Így legalább fel is fogod, mi van vele. Nem akarom, hogy elfelejtsd... Zoe... ha tudnád, már elfelejtetted volna. Te is tudod! - hördül fel úgy, mintha tényleg nem hinné el, hogy hülye vagyok.
- Tizennyolc nap nem túl sok idő arra, hogy elfelejtsek egy évet - morgom zavartan, ahogy lehuppanok a járdára.
- Azért számolod a napokat is - röhögi el magát gúnyosan, mire megdörzsölöm az arcomat.
- Danny, könyörgöm - kérlelem őt, de én sem tudom mire. Talán, hogy ne hívjon, hogy ne beszéljen folyton róla.
- Zoe, könyörgöm. Miért nem adod fel végre és látod be, hogy ez nem így működik?! Mikor csináltál ilyeneket valaha is, mint amiket most?! - hangja olyan, mintha az apám oktatna ki. Mondjuk apa nem oktat ki... de valami ilyen szokott lenni, ha néha megesik.
- Róma sem egy nap alatt épült - motyogom lehunyva a szemeimet.
- Gyönyörű metafora volt arra, hogy több idő kell még ahhoz, hogy ennél is jobban tönkre baszd magad, gratulálok. Tudod, Zayn kivan. Nem azért mondom, hogy lelkiismeret furdalásod legyen. Én megértem, hogy leléptél, komolyan! - kezd el hadarni rögtön, míg én az égre bámulok és igyekszem figyelni... azt hiszem, kezd beütni a cucc. Lassan. - Egy estét sem tölt otthon, lassan megint széthullik, szerintem rendes cigit már elég régen szívott és azt hiszem, olyan pillanata sincs, mikor ne hallgatna zenét, vagy ne lenne szétverve a keze. Nincs olyan pillanata, hogy ne lenne mérges, szomorú, vagy csak élőhalott. De nem hív fel téged, nem keres. Igyekszik nem a képeidet nézni, mert azt mondta, ha le akarsz lépni, ő megadja az esélyt. De Zoe... nem tudsz lelépni. Soha nem fogsz tudni, soha nem is akarsz. Lásd már át úgy, mintha nem lennél benne ebbe a helyzetbe. Drogozol, csajszi! Felfogtad, mit csinálsz?! - hangja erőteljes és apa szerepből inkább bátyónak titulálom. Számat belülről kezdem rágcsálni a hallottak miatt. És tudom, hogy igaza van, de túl makacs vagyok ehhez.
- Nem sokára le kéne raknom - suttogom halkan, pár perc néma csend után, ami igazából azért volt, hogy feldolgozzam, amit hallottam. De most, hogy a lámpafény nem éppen olyan, mint eddig, hogy a színek kissé változnak, hogy a látásom homályos, de néha éles lesz, az, ahogy érzem magam, ahogy zsibbadok... a bélyeg hat. Vaku a képembe, Marcell röhög a túloldalt.
- Miért? - kérdez rá nyíltan, én pedig nem tudom, mit mondhatnék.
- Danny, te most hol vagy? - kérdezek vissza döbbenten, figyelmen kívül hagyva a kérdését.
- Zayn szobájában, de mint mondtam, zenét hallgat, semmit sem hall - nyugtat meg rögtön, én pedig felnyögök. Nem tudom, miért... csak, valahogy félek, hogy Danny beszél velem és közben Zayn is ott van.
- Mi a fasz? - hallom meg halkan az ő hangját.
- Várj - motyogja a telefonba gyorsan Danny, én pedig meg sem merek szólalni.
- Mi a bús faszom, Danny?! - hallom a hangján, hogy ideges, fogalmam sincs mitől tud ennyire kiakadni. Lehet letörölte valaki a kedvenc számait... bár kétlem. Senki sem olyan merész.
- Zoe, nyilvánvalóan - hallom meg Danny kissé feszült hangját.
- A "Trip and Trap" részre gondolok - morogja idegesen Zayn a szívem pedig még hevesebben kezd verni és egyszerűen lezsibbadok.
- Trip... - hördül fel Danny és ezzel együtt most ki is nyom.
- Faszfejek - ordítok át a túloldalra, ahogy visszalépkedem.
- Neki mondhatod már... - morogja Ben, ahogy kidobja a kukába az energiaitalt, amit eddig ivott. Ránézek Marcellre de a tekintete a semmibe mered.
- Haza mentem - nyögöm ki gyorsan, ahogy egyre inkább magába húz a fura érzés.
- Rosszul vagy? - néz rám rögtön aggódva Ben.
- Nem... izé... fura. Inkább még most megyek haza, mintsem, hogy megvárjam, amíg K.O. leszek - motyogom a fejemet fogva és már meg is indulok.
- Ne kísérjelek el? - kiabál utánam, mire csak legyintek egyet hátra.
- Három utca, szerintem túlélem - válaszolok még neki, aztán tényleg megindulok. Érzem, amint lábaim valahogy mintha nehezebbek lennének, vagy éppen nem a legjobban koordinálhatóak. Mintha minden lépésre jobban kéne figyelnem, el ne essek... Érzem a gyorsuló szívverésemet és ettől csak jobban bepánikolok. Ahogy beesek a ház ajtaján pedig egyenesen lihegek a semmitől. Bad Trip...


x--- Zain Malik ---x


Felhúzott lábakkal ülök a földön, ahogy hátamat a falnak vetem. Arcom a tenyereimben, úgy egy fél órája.
- Hívd fel - szólal meg végül Danny, mire értetlenül ránézek.
- Nem - válaszolok rögtön, megrázva a fejemet.
- Menj, dugj meg valakit akkor! - csattan fel idegesen, ahogy telefonját az ágyamra dobja.
- Nem - sóhajtok fel ismét.
- Bélyeg, bazd meg! - néz rám úgy, mintha nem érteném, mi az a trip. Számat belülről kezdem rágni és képtelen vagyok másra gondolni, mint, hogy ő most éppen be van drogozva. Egyszer lássam meg újra... leosztom. Nagyon. Ez hülye... hogy csinálhatja ezt?! A fű az... az más. Akármennyire is szánalmasan hangzik, a fű más. A bélyeg azért már kemény cucc. És még akkor is kiakadok ha egyedül füvezik be, mert tudom annak mi a vége. Mert volt rá példa, és annál rosszabb kimenetele valaminek nem hiszem hogy lehet! És most ott van pár sráccal, bevesz egy bélyeget, aztán kitudja mi lesz?! Azt se tudom kik azok a kis pöcsök! Melyik buzi adta neki?! Egyre inkább azt érzem, hogy Danny téved. Nem fog visszajönni.
- Menj haza, aztán pihenj - állok fel a fal tövéből, mire értetlenül rám kapja a tekintetét.
- Mi? Miért?! - gyanúsan méreget. Nem tudom már, hány napja csövezik nálunk. Engem nem zavar, csak már fáradt és kivan idegileg... tőlem.
- Jól vagyok, tényleg. - nyugtatom meg és állom a tekintetét.
- Megtudtad, hogy Zoe drogozik, és jól vagy? - kérdez rá kissé ingerülten, vagy talán gyanúsan.
- Nem. Fáradt vagyok. Kimerült vagyok. Elegem van. Csalódott vagyok. Azt hiszem, kezdek belenyugodni. Csak szar - vonom meg a vállamat, zsebre dugva a kezeimet. És igazat mondok, ez minden amit jelenleg érzek.
- Hívd fel - rázza meg a fejét, ahogy ő is feláll.
- Minek? Valószínűleg már rég be van állva... ha szerencséje van, holnap délre beszámítható lesz - mosolyodom el szomorúan, ahogy ránézek a gépre és a képre.
- Hívd fel akkor holnap!
- Átgondolom, ígérem - biccentek neki, ahogy megindulok vele kifele. De már most tudom, hogy nem fogom felhívni őt.
- Akármi van, akármikor, hívj! És ne csinálj hülyeséget - néz még vissza rám az ajtóból.
- Aludj - intek neki és már be is csukom a bejárati ajtót. Fáradtan lépdelek a nappaliba és ülök le az asztalhoz, ahogy rákönyökölök. Képtelen vagyok vissza mászni a szobámba...
- Hello - köszön nekem anyu, kissé furán végigmérve.
- Hello - köszönök vissza neki, lassan leül velem szemben és végigmér.
- Hogy vagy? - kérdezi meg óvatosan, mire elmosolyodom.
- Nem jól. Ő sem jól. Kifejezetten szarul - vonom meg a vállamat, ahogy hátra dőlök.
- Beszéltek már? - puhatolózik tovább, mire megrázom a fejemet. - Danny... mesélt dolgokat - mondja zavartan, mire elmosolyodom.
- Hogy éppen be van állva, mert trip-ezik? - nézek rá felvonva a szemöldökömet. - Ami a bélyeg? Igen, tudok róla - mondom, ahogy neki elkerekednek a szemei.
- Te jóságos ég! - emeli kezét a szája elé, ahogy rám pillant. - De hát Zoe...
- Zoe nem olyan, mint hiszed - nézek rá egyszerűen és nyersen. - Zoe olyan, amilyennek hinni akarod - tárom szét a karomat, aztán ajkaimat összeszorítom. Talán nálam is olyan volt, amilyennek hinni akartam. Lehet ezért nem bírta...
- Zoe rendes! - emeli fel a kezét belém rekesztve a szót, na, nem mintha nem fogtam volna már be a pofámat.
- Nem mondtam, hogy nem - nézek rá értetlenül.
- Zoe nem játssza meg magát. Ő csak azt mondja, amitől a legjobb neked - tekintete dühös, én meg értetlenül felröhögök.
- Ezt nem értem. Mitől jó nekem az, hogy lelépett egy szó nélkül és most éppen... baszki - nyögök fel megdörzsölve az arcomat.
- Akkor füllentett, ha összevesztetek. És akkor játssza meg magát, ha nem akarja elrontani a hangulatot!
- Meg, hogy mikor mit érez, mit gondol és milyen valójában - villantok rá egy mosolyt, ahogy előre hajolok és megtámaszkodom a kezeimen.
- Szeret téged - jelenti ki ellentmondást nem tűrő hangon.
- Nem állítom, hogy nem - sóhajtok fel fáradtan. Valahogy, amikor Zoe és a szeretete szóba jön, lefáradok.
- Tudni akartad volna, hogy rossz neki melletted? - szemöldökét felvonja, érzem a kérdőjeleket, amiket szinte felém sugároz. Arca komoly, tudom, hogy ritkán beszélünk ennyire komolyan. Ami azt illeti, nem is igazán szeretek ennyire komolyan beszélgetni.
- Igen - bólintok kissé bizonytalanul.
- Dehogy akartad! Tudtad, de tudomást sem vettél róla - csap az asztalra, mire szemöldököm felszalad.
- Jogos - felelem egyszerűen. Minek kamuzni. Csodáltam is, hogy nem lép le. Akkor most miért vagyok dühös? Felsóhajt és kissé szomorúan rám néz.
- Sajnálom - tudom, hogy komolyan gondolja, csak éppen semmit nem érek vele. - De nem csinálhatod tovább azt, amit - rázza meg a fejét.
- Mit? - nevetek fel gúnyosan, ahogy hátra dőlök.
- Nem járhatsz el minden este inni! Nem akarom azt hallani, hogy mások lányai arról álmodoznak, hogy volt veled valami - mutat rám feszengve. - És sajnálom de keretünk sincs ezt finanszírozni.
- Valahogy túl lendülök Zoen. De ha a csendes megoldás jobban tetszik, csak mondd - röhögök fel ledöbbenve. Biztos vagyok benne, hogy más emberek is voltak már annyira fáradtak, hogy csak röhögtek mikor igazából érezték hogy valami elszakad. És nekem ez most a türelmem. Mert hihet akárki akármit... eddig volt. Eddig esküszöm tartottam magam! De kezd elegem lenni, egyszerűen ez már sok.
- Zain! - förmed rám egy mérges tekintettel.
- Mit én?! Régen is ezt csináltam, folyton ezt csináltam! - mutatok az ajtó felé, utalva arra, hogy soha nem töltöttem itthon az éjjeleket. Vagy legalábbis nagyon ritkán fordult elő, hogy igen.
- Nem csináltad ezt - hördül fel hátrább hajolva ő is.
- Dehogynem anya, kit akarsz áltatni?! - röhögök fel gúnyosan, ahogy megbotránkozott arcát nézem. Ez már tényleg röhejes hogy magának is kamuzni akar a saját fiával kapcsolatba.
- Amíg Zoeval voltál, addig nem - hajtja le a fejét, mire elkomorodom.
- Most pedig, mivel te hagytad, hogy elmenjen, ezért valahogy feldolgozom, hogy nem lesz többé olyan, hogy Zoe. Neked is felkéne - vonom meg a vállamat, mire ő értetlenül rám kapja a tekintetét.
- Zayn - nyög fel hitetlenkedve, mire kérdőn rápillantok. A megnevezés miatt is, és mert még képes meglepődni.
- Te engedted ki minden szó nélkül. De ezt még meg is értem. Nem kötheted a székhez! De engem miért nem keltettél fel?! Miért nem voltál képes szólni, hogy elmegy?! - Hangom felemelkedik, de képtelen vagyok uralkodni magamon. Ha szólt volna... ha csak benyit és annyit mond, hogy elment... utol értem volna. Mióta Zoe elment azóta rágódom azon miért nem szólt nekem a saját anyám, mert szólnia kellett volna!
- Nem foghatod ezt rám - néz rám megütközve, mire egyszerűen felállok, a szék pedig felborul mögöttem a lendületem miatt.
- Csak szólnod kellett volna! - ordítok rá visszafordulva az ajtó előtt még pár méterrel. Ennyire nehéz lett volna feljönni a kurva lépcsőn hozzám?! Elmondani, hogy az a lány, akibe szerelmes vagyok, csak úgy lelép?!
- Javaad ne kiabálj, mert elmegy a hangod - lép ki hozzánk apa, mire értetlenül ránézek.
- Elárulnád, ki a faszomat érdekel a hangom éppen most?! - tárom szét a karjaimat értetlenül. Ezek teljesen megőrültek... ezek hülyék!
- A meghallgatás pár nap múlva lesz, ne legyél ostoba - csóválja meg a fejét, ahogy leül anya mellé, mire vállaimat leeresztem és rámeredek. Meghallgatás? Meghallgatás?!
- Nem megyek - jelentem ki egyszerűen. Hogy gondolták, hogy elmegyek rá? Apa mit képzel?! Miért akar mindig ilyen kibaszott rideg lenni?! 
- Hogy mi? - ugrik meg kicsit anyám, ahogy rám pillanat pánikolva.
- Azt mondtam, nem megyek - ismétlem meg magamat egyszerűen. - Felejtsétek el! - rázom meg a fejemet, ahogy zavartan nézek rájuk. Cipőmbe belelépek és már ki is lépek a házból. Meghallgatás? Hát hogyne... elhitték. Ajkaim közé fogok egy cigit és már meg is gyújtom. Látom, amint a házunkon a függöny elmozdul, látom mögötte Walit. A szomorú arcát. Fejemet elfordítom és beleszívok a cigibe. Később... később lesz hozzá erőm, hogy helyre hozzam, amit most elbaszok. De egyenlőre képtelen vagyok arra, hogy foglalkozni bírjak másokkal... hacsak az nem Zoe.


Kukucs! Ígértem mai kárpótlás részt:3 Hát itt is van! NAGYON KÖSZÖNÖM A KOMIKAT! Imádlak titeket, de tényleg! Viszont sajnálom, nem tudom következő rész mikor jön, de amint tudom és kirakható állapotba kerül már hozom is:) Kellemes ünnepeket kívánok és remek szünetet mindenkinek! 

25 megjegyzés:

  1. Én ezt nem bírom... Miért nem békülnek már ki? Szörnyű, nagyon szomorúvá tesz ez a dolog. Már várom a pillanatot mikor kibékülnek. Remélem ez hamar megtörténik. Köszönöm szépen hogy már feltetted az új részt :-) Neked is Kellemes Ünnepeket! :-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát már én se bírom, ma mindent félre olvasok. A dolog helyett azt olvastam hogy blog. Tényleg aludni kéne már:'D Majd valami lesz velük, tudod, a részek jönnek, a story folyik ti meg továbbra is agyfaszt kaptok csak mástól. Szokásos életvitel:'D Imádás van!:3 <3

      Törlés
  2. Esku kinyirsz ezzel hogy mindeketten csak szenvednek:S Kivancsi vagyok higy miutan zoe "normalis" allapotba kerul mi jatszodik majd le benne de a resz mint mindig most is nagyon jo volt imadtam<3:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én így ölők embereket. Én is kíváncsi vagyok mi lesz a következő részbe mert már vagy egy hónapja hogy írtam azt a részt:D Szóval ha úgy vesszük akkor én is veletek szenvedek, fogjuk rá... majdnem:'D Örülök hogy tetszett, imádás van!:3 <3

      Törlés
  3. Oh, God!
    Huh...bélyeg. Zoe, te nem is vagy olyan kispályás. :D Uramisten, add már fel! Tudod, Zayn/Zain is van olyan makacs, mint te. Légy okosabb, pls. :) Bízom benned ;)
    Zain, csalódtam benned. De még mekkorát. Tudtam, hogy makacs vagy, de azt nem, hogy ennyire. Btw, anyukáddal hogyan beszélsz? És miaz, hogy nem mész el a meghallgatásra? Megvesztél? Dehogynem, megfogod a formás segged, és elmész. De ha nem akarsz, Danny megtudja. Ő elmondja Zoe-nak. Zoe felhív. Beszéltek. Rábeszél. Te elmész. Sikeres leszel. :D
    Ennyi, így kell ezt csinálni.
    Drágaságom, téged sem hagylak ki! ;)
    Szokás szerint eszméletlen részt dobtál, és imádtam, mint mindig. Most is csak dicsérni tudlak, Istennő vagy! <3
    Imádás van<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujjci, köszönöm. :D
      Neked is kellemes ünnepeket és sok locsolót. Xd <3

      Törlés
    2. Oh My God (...look at her butt)! Hah, bélyeg:D Zoe buta, sajnálom. Zayn pöcs, sajnálom. Itt mindenki hülye meg pöcs:'D Formás seggek, tetszik merre halad ez a komi:D Hjaaaj teee, köszönöm szépen, haah ilyenkor mindig úgy érzem magam mint valami kislány:DD tiszta gáz, jesus:D Na a locsolókat hagyjuk, big nope.

      Törlés
  4. Szia Des Tiny!

    Igen, megint én...- nyugodtan tekerj arrébb :D - a nem normális megérkezett! :D

    Szent Pattogatott Mangalica!
    Egyszerűen tüzijátékszerűen nagyot csattant az egész rész, legalább is bennem.

    Zoe és a bélyeg...miért érzem úgy, hogy ezzel még megjárja..., hogy nem csak annyivan, hogy érezte amiket érzett és "bedölt a szobába"...?... jó jó majd kiderül... csak tudom, úgy se bírtam volna ki, hogy nem pötyögjem le:)
    Néha - ami nálam szinte nagyon gyakorit jelent - durva szájmenésem van.. - igen tudom rájöttél már :D

    Zain...anyukád kész angyal... és igen is elméssz arra a meghallgatásra..különben én is fejbecsaplak ...:)

    Újabb adag alapanyag az álmaimnak :D

    Köszönöm szépen, hogy ilyen hamar megkaphattuk a folytatást, elképesztő Vagy!

    Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
    További Kellemes Szünetet, pihenj amennyit csak tudsz!

    Jó éjszakát!

    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helloka, rég láttalak itt:'DDDDDDDdd Pattogatott mangalica? Most ebbe csak én gondolok bele hogy készülne? Szegénykéket beraknák egy ilyen kis pattogtató képbe mint a kukoricát és így kijönnének kissé felfújódva. Höh...:D Wohoo tűzijátékot írok, már megérte ma felkelni! Szájmenés? Tényleg? Ez komoly? Hühh, nem gondoltam volna. Kövezz meg de nem bánom:'D Imádom a hosszú komikat. Jó kis álom lesz az, szeretnék róla részletes leírást kapni ha szabad:D Ti vagytok az elképesztőek nem én, imádás van!:3 <3

      Törlés
  5. Szia!
    Gondolom érthető okokból, csak ritkán komizok, bár a véleményem általában megkapod más úton-módon. Na de... Az előző rész is, meg ez is favorit nálam. Imádtam, és még mindig imádom ezeket a részeket. És ami még jön... Jujjj... Nemsoká jön az egyik kedvenc részem!!! Majd ha ott tartasz, megtudod, hogy melyik is az. A múltkor nem árultam el neked. Sőt. Mostanában igazán visszafogott a vélemény nyilvánításom feléd, de most: Te... azt tudtam, hogy szétmennek, de hogy így megcsavarod a szálakat... Basszus... Ezen még mindig kiakadok, pedig már nem is egyszer olvastam a részeket. Mi a faszért kellett ennyire hülyének lenniük? Miért??? Ja! Tudom is a választ! Hogy szegény olvasóid agyfaszt kaphassanak... Nem változol semmit. :P De ezért imádunk. Brutális, amit itt alkotsz, a későbbiekről meg már ne is beszéljünk... Egyszerűen hihetetlen, hogy ezekkel a részekkel még mindig földhöz tudsz vágni... De nem is pofázok itt neked többet, inkább megyek bétázni, ne engem kövezzenek meg érte az olvasóid, ha nem kapnak gyorsan részt. :D
    Imádás van! <3
    Puszi: Klau
    Ui: Bocsi a sok rizsáért... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau M!
      Bocsi Desztiny hogy így belebaszok a "válasz helyedre" .
      Na szóval azt szeretném kérdezni hogy a storyofmylifewithZayn blogodban mikor lesz új rész?

      Törlés
    2. Hah Klau ugyis tudja mit írnék neki, és erre a kérdésre hidd el én is nagyon várnék választ:D

      Törlés
    3. Huhhh... Bekérdeztél rendesen. Írnom kellene, de 1 hónapom van a vizsgámig, meg 80 tételem, amikhez még anyagot sem kaptunk mindenhez. Valahogy szakítok időt az írásra, megígérem. A hétvégét nem merem mondani, mert holnap meg szombaton suli, meg még melóm is van a hétvégére, de ígérem, hogy jövőhétre összehozok valamit. Majd Des Tiny veri érte a fejemet, ahogy én szoktam az övét, akkor tuti meglesz. :P
      Próbálok sietni. Sajnálom...

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, milyen kifejezéseket használtok ti?!:D Annyi hülyeséget olvastam az elmúlt egy hétben tőletek hogy már ki se akadok ilyeneken hogy forr a káposztalé:DD Oké, lesokkolodtam. Hát öööh... nem tervezek börtönt és gyerek ölést mint instant abortusz....:| Nem mondom én hogy nem lennének jó szálak de nem azok a szálak amiket elterveztem:'D De azt meg kell hagyni hogy fantáziád az van. Imádom ezeket olvasni, ilyenkor mindig én is ezen az úton tovább gondolom a storyt:DD Igyekszem komizni, nekem is vissza tért így még inkább az egészhez az életkedvem, szóval igyekszem megtartani ismét ezt. Imádás van!:3 <3

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, én őszinte leszek, az hogy össze zavarodtam nem kifejezés:D Lehet azért mert túl hosszú volt ez a nap vagy én nem tudom de húha...:D Hát igyekszem majd részt hozni. Én igyekszem senkit sem kihozni a sodrából:D Hát, üss le valakit, csak ne nagyon, olyan kis nőiesen inkább. Imádás van!:3 <3

      Törlés
    2. Egy írö veszett el bennem!😏

      Törlés
    3. *Író*
      Komolyan mondom, nem tudok írni..

      Törlés
  8. Uhhh
    Most komolyan hülye Zain!?
    Biztos hogy az és komolyan nem akar a meghallgatásra menni? Ugye elfog menni?
    El kell mennie!
    Nos igen Zain annyira durva és ahh ez annyira tetszik hogy huuu olvadok nos igen fantasztikus lett a rész imádom siess a kövi résszel!:)
    Puszii❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan az:D Kitudjaaaa.... Imádás van, puszi!:3

      Törlés
  9. Halihó!:)
    Hű mire észbe kaptam két részt olvashattam egyszerre:D De itt vagyok, hogy lefárasszalak a komimmal:D
    Istenem, Zoe makacs. Nagyon. Én is ilyen "elviselhetetlen" lennék mások szemében?:D Zoe nem az, de gondolom Danny kicsit (na jó, legyen inkább nagyon) lefáradhatott ezektől. Most legszívesebben megrángatnám Zoe-t, hogy térjen észhez, vagy inkább Zain-t (még maradok inkább ennél, látom nem szívleli, ha a másikat használjuk) kéne? Oké, mivel Malik drágám a fiú őt kéne nyakon önteni egy vödör hideg vízzel:3 Utána felülne egy fehér lóra és nyargalna Zoe felé. Szőke herceg fehér lovon... Akarom írni fekete herceg:'D (Először fehér herceget akartam írni, szőke/fekete lóval). Áhh, ez így túl nyálas. Zain-nek más módszer kell! De akkor is el kell mennie Zoe-hoz. Vagy én kergetem el palacsintasütővel^^ Bocsi, de a palacsintasütő már a védjegyemmé vált:'D
    Azért sajnálom Danny-t, a belét is kilihegheti Zain dühkitörései miatt, mondjuk nekem mindig is a rossz fiúk jöttek be, legyen az könyv/film karakter. Most jelenesetben blog:D Kezdenek az idegeim megremegni, most, hogy egyik fél sem hajlandó engedni a buzdító szavakra (gondolok itt Trihsa/Danny szónoklatára).
    Fhúú, nem is tudom mi lenne jobb.. Ha Zain elmenne a meghallgatásra vagy sem. Először kaparja össze Zoe-val a kapcsolatát, mert leütöm a fegyverkémmel. Hihi. Zoe-nak ott kell lennie az x-factorban, hogy szurkolhasson. Ott kell lennie. (Mély levegő, nyugi)
    Éééés imádtam, de imádtam. Jhaj, de imádtam:3 Mondjuk nálad minden részt, minden egyes sort és betűt imádok (szóismétlés lvl 100).
    Szóval, hogy ne legyek sablonos a kérdéseimmel... Hogy tetszenek Zayn szólós számai? Mit tervezel a szünetre?:)
    Nem utolsó sorban Kellemes Ünnepeket!:3
    Imádás van <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali, helyes helyees:D Zoe makacs, ez igaz. Kétlem hogy elviselhetetlen lennél mások szemében:D Dannynek állítom tele a fasza az egésszel:D Csak mert fiú? Micsoda diszkrimináció:D Fekete herceg fehér lovon, hmm hmm:D Zaynieenak bizony ez nyálas lenne, hát még Zoenak:D Az a palacsintasütő...:D Kinek nem a rosszifúk jönnek be? Mindenkiiinek! Ott lesz? Gondolod?Örülök hogy ennyire imádsz nálam minden imádni:D Zayn szóló számait hallgatva megjelent mellettem szentpéter meg három arkangyal. Noproblemo instant fangörcs:D Szünet? Alkohol, jelenleg agyfasz és rettegés beszélgetésektől. Ami csak egy, és csak face dehát ez van:D Kellemes ünnepeket neked is:) Imádás van! <3

      Törlés